Queremos presentarvos a todos vos, queridos seguidores, o organismo adicado a promoción de España como producto turístico o redor do mundo. Este é o denominado TURESPAÑA.
Para lograr o obxetivo de potenciar o turismo español leva a cabo tarefas como a promoción e a comercialización de destinos nos mercados internacionais, dando oportunidade aos pequenos concellos de publicitarse no exterior e nun mercado mais extenso. Tamén elabora, en colaboración con outros organismos estatales, as bases políticas que regulan o mercado turístico, apoya as empresas turísticas españolas que queren despuntar no exterior e fomenta a creación de plans para a innovación, a calidade, a sostenibilidade e a competitividade dos porductos e destinos estatais.
Todo isto complimentado con unha rede de oficinas, máis concretamente 33, repartidas en sete rexións do globo.
A continuación analizaremos algunha das máis famosas e exitosas campañas publicitarias que o organismo lanzou:
A primeira delas lánzase en 1984, baixo o eslogan "everything under the sun" o que se ven traducindo ao galego como "todo baixo o sol." Esta campaña foi unha das mais exitosas e duradeiras, xa que foi empregada nove anos, e nela denótanse dous obxetivos principais: o primeiro, achegar ao extranxeiro o destino España, de ahí que a campaña sexa en inglés, e o segundo; ofertar un turismo de sol praia aos posibles visitantes, esto último suponseao facer tan clara referencia ao sol, pero tamén esquí, gastronomia....etc . Deste xeito o estado de turismo emerxente encamiñouse hacia unha promoción de destino mais diversificada e de maior calidade.
En 1991 o novo slogan "passion for life" remite a un turismo cada vez mais activo e vivo,acorde co noso caracter apaixonado que move a quen nos visita a disfrutar dunhas vacacións.España mostrase como o destino que responde a busqueda do visitante de experiencias e emocions diferentes.
A continuación analizaremos algunha das máis famosas e exitosas campañas publicitarias que o organismo lanzou:
A primeira delas lánzase en 1984, baixo o eslogan "everything under the sun" o que se ven traducindo ao galego como "todo baixo o sol." Esta campaña foi unha das mais exitosas e duradeiras, xa que foi empregada nove anos, e nela denótanse dous obxetivos principais: o primeiro, achegar ao extranxeiro o destino España, de ahí que a campaña sexa en inglés, e o segundo; ofertar un turismo de sol praia aos posibles visitantes, esto último suponseao facer tan clara referencia ao sol, pero tamén esquí, gastronomia....etc . Deste xeito o estado de turismo emerxente encamiñouse hacia unha promoción de destino mais diversificada e de maior calidade.


A seguinte campaña mais exitosa da marca turística Turespaña é a de 2002-2003 "Spain Marks", que foi tildada de rompedora polos entendidos do sector do tempo. Esta centrou o seu eixo creativo en considerar a España como un destino con personalidade propia, unha forma de comprender a vida que non deixa indiferente ao visitante, quen queda marcado pola sua pegada. Trátase dunha campaña orixinal, con algún matiz irónico, e de gran beleza estética, con imaxes en branco e negro que contrastan co eslogan sobreimpresionado en vermello.
En 2008 Turespaña celebrou os seus 25 anos do logotipo do turismo en España,creado por Joan Miró cunha campaña especifica que se desenrolou durante tres meses paralelamente a campaña genérica "25 years beyond the sun " .O obxetivo desta acción publicitaria foi reforzar o destino España coma destino de primeira orde mundial.O argumento foi unha "viaxe polo tempo " no que os turistas de hai 25 años disfrutan das comodidades e das instalacións de oxe en dia.
Pois con esto queda solucionado o tema Turespaña, esperamos, queridos seguidores, que vos fora útil o post,como recorido pola nosa marca España. Un saudo e vémonos no seguinte post! ;)
No hay comentarios:
Publicar un comentario